Sadece Wifispot Kullanarak Cafenizde Müşteri Memnuniyetini Artırabileceğiniz 3 Önemli Tüyo!

Otel, cafe ve genellikle öğrenci yurtlarında kullanılan tek panelden kullanıcı yönetiminin sağlanabileceği bir arayüz olan wifispot sıkça tercih edilmektedir.  Wifispot özellikle internet hizmetinin kesintisiz ve hızlı olmasının gerektiği otel, havalimanı, alışveriş merkezleri ve cafeler gibi yerlerde denetim mekanizmasını güvende tutmak maksadıyla kullanılmaktadır.

WifiSpot sağladığı güçlü denetim imkânı ile işletme sahiplerine yardımcı olmaktadır. Özellikle cafe sahibi işletmecilerin internet hizmetini sağlarken sıkça düşündekileri şu soruya da yanıt oluşturmaktadır: “Cafelerde müşteri memnuniyeti nasıl arttırılır?”

Sağladığı hizmet ile WifiSpot kullanımı pek çok müşteri için avantaj sağlamaktadır. Peki, WifiSpot ile cafenizde müşteri memnuniyetini nasıl artırabilirsiniz? WifiSpot ne gibi avantajlar sağlar?

WifiSpot Kullanımı İle Müşteri Memnuniyetini Artırmanın Tüyoları!

WifiSpot pek çok avantaj sağlamakta olup 5651 sayılı yasa ile de uyum içerisindedir. Bunun haricinde bulut sistemini kullanarak 2 yıl boyunca otomatik loglama yapma özelliğine de sahiptir. Aynı zamanda teknik personel gerektirmeyen bir kullanımı olmakla birlikte yıllık lisans yenileme tarzı ek maliyetleri de yoktur. Görüldüğü üzere pek çok avantaja sahiptir. Tüm bunların içerisinde işletmeciler için internet hizmetinin sunulduğu özellikle cafelerde müşteri memnuniyetinin nasıl artırılacağı ise en önemli konudur.  Bu konuda WifiSpot’un yardımcı ve güvenli bir yol olduğunu belirtmiştik. Yani sadece WifiSpot’u kullanmanız yeterli. Peki, WifiSpot müşteri memnuniyetini nasıl artırır? İşte WifiSpot kullanarak müşteri memnuniyetini artırabileceğiniz üç önemli tüyo:

  1. Hızlı İnternet Kalitesi:

WifiSpot müşterilerine hızlı ve kesintisiz bir internet hizmeti sunmaktadır.  Kişiler bu hizmete kolay bir giriş ile erişebilmektedirler.

  1.  Demografik Bilgilerine Erişebilme:

WifiSpot aynı zamanda kişilerin yaşı ve cinsiyeti ile ilgili bilgilere erişim imkânı sunar ve internet kullanıcısının arama motorlarında neyi aradığını en çok hangi siteleri ziyaret ettiğini denetleme imkânı da vermektedir.

  1. Yeniden Pazarlama İmkânı:

Belirttiğimiz üzere demografik bilgilere bu şekilde erişim mümkünüdür. Cafe işletmecileri de WifiSpot kullanarak müşterilerinin cafelerindeki internet hizmetini kullanırken en çok neyi arattığını, içtikleri bir içeceği merak etmiş ve bunu aratmışlarsa bunu öğrenme gibi imkânlar sağlamaktadır. Bu imkânlar cafe işleten kişilerin daha sonra bu verileri müşterilerini memnun edebilmek için kullanabilirler. İşte bu yeniden pazarlama imkânını göstermektedir.

7 gün ücretsiz deneme fırsatını kullanarak WifiSpot’un avantajlarını görebilirsiniz

Yönetici Girişi